Jump to content

Rocksmith 2014 Championship Week 72


Mortalo
 Share

Recommended Posts

Beginner Lead - 98.19%, 215 streak

Pretty fun to play.

 

Intermediate Lead - 91%, 147 streak

Just a slight streak upgrade. My last take on that song.

  • Like 8

Master of Rocksmith Championship
For Whom the Leaderboard Tolls
...And Song Selection List For All
Seek and Championship Class Lists

The Exercise That Never Comes

@@Mortalo don't worry, you're a nice douche :)

T-Rex Interactive | Box Kid Adventures

Link to comment
Share on other sites

My goal with Hotel California was to be able to handle the chords and the strumming. And by the looks of my streak, ill say i did good. So I'm happy with the results as it is. Those arpeggios are way out of my skill level so ill tackle them some other year.

 

http://i89.photobucket.com/albums/k228/maztor42/Rocksmith%20championship%202014/Hotel%20California%208572%20Rhythm_zpsu9vtoh83.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

black, blue, plus

 

http://i58.tinypic.com/jg31ud.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Rhy +, too...

i dunno if i really start to like that song...

 

http://i61.tinypic.com/xpmvf5.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

bass, not a chance this week ;)

 

http://i62.tinypic.com/2mea0oy.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Like 8
 YouTube                                                           The Phantastic 3                                                       Facebook

Captain-Sparton-weiss minimini.png

Link to comment
Share on other sites

@@Rodman here's a little incentive for you :)

 

http://s26.postimg.org/nezgt69ax/stone_temple_98.jpg

 

 

Well smiler.... you are one damn tight rhythm guitarist! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guys I've been working to transpose some of the DT @Nacholede CDLC's from lower tunings on bass to a more common E standard, today I've managed to make it through with "Stream of Consciousness" and it sounds pretty nice I gotta say!  :D so good news for the championship I guess!

 

EDIT: working on panic attack right now!

 

EDIT2: okay panic attack will be in D Standard which at least is a bit improvement from B Standard :)

  • Like 5

Link to comment
Share on other sites

Guys I've been working to transpose some of the DT @Nacholede CDLC's from lower tunings on bass to a more common E standard, today I've managed to make it through with "Stream of Consciousness" and it sounds pretty nice I gotta say!  :D so good news for the championship I guess!

 

EDIT: working on panic attack right now!

 

EDIT2: okay panic attack will be in D Standard which at least is a bit improvement from B Standard :)

 

I love panic attack :) Wasn't that on RS1 though? I may be wrong...  :huh: D standard ... my bass' approve :)

  • Like 2

 Mortalo, on 11 Feb 2015 - 11:36 AM, said:

Ok, because of poor results and overall lack of skill @NoonyDeloony gets downgraded to Advanced. She would be forever remembered as shameful person... and then she'll make another charming video and we'll forget about that.

Youtube: https://www.youtube.com/user/NoonyDeloony/videos

Twitching bass unskillfully, here: https://www.twitch.tv/noonydeloony

 

Link to comment
Share on other sites

Ahhh that's right :) I did play rock band and when it first came out I said they should do something like that game but with real instruments (along with the rest of the population of rock band players.) it's a really good fun one to sing , I'm looking forward to trying out the proper bass arrangement :)

  • Like 2

 Mortalo, on 11 Feb 2015 - 11:36 AM, said:

Ok, because of poor results and overall lack of skill @NoonyDeloony gets downgraded to Advanced. She would be forever remembered as shameful person... and then she'll make another charming video and we'll forget about that.

Youtube: https://www.youtube.com/user/NoonyDeloony/videos

Twitching bass unskillfully, here: https://www.twitch.tv/noonydeloony

 

Link to comment
Share on other sites

@@bernixix Tankard?  :wacko:

Can´t believe somebody knows about Tankard here :)

Space Beer - cheers :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm .... as i love guitars and i found a (proper?) excuse for buying it ;) there is a new axe in tha house :lol: :lol: :lol:

 

As @nev likes to put it:

 

OBEY THE BEAST!

(pic to be posted when at home)

Link to comment
Share on other sites

@@NoonyDeloony aw yeah you just stated what most of us dreamed at that point ma'! When they released that http://www.chozadigital.com/wp-content/uploads/2010/11/rockband3guitar1x-large-thumb-550xauto-40819.jpg thought the whole thing was going to a really hopeful way ^^ 

And then that everytheng led to rocksmith hell yeah! And here we are rocking it to the bone lol \m/ 

 

Btw, that Panic Attack song thou really fun to sing and well you know its John Myung at bass so... I can assure ya it is no easy deal! haha

  • Like 1

Link to comment
Share on other sites

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. - Privacy Policy