Jump to content

Locked Pedido de CLDC / CDLC Request


Tenebroso

Recommended Posts

Estou ultimamente empenhado em criar e compartilhar diversas CDLCs do Rocksmith 2014, caso queiram alguma música em especial podem pedir por aqui ou me mandar uma mensagem privada ao meu perfil. Até mesmo para meu e-mail 

argonathy@gmail.com. 

 

Lately I am committed to creating and sharing several Rocksmith 2014 CDLCs, if you want some music in particular you can ask here or send me a private message to my profile. Even to my email
 
argonathy@gmail.com.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poderia colocar umas músicas do Jaws?(aquela banda que tem a "Stay In" que já vem no game, poderia ser a "Gold", a "Rigth in front of me", a "Think too much fell to little", a "17", a "End of the World" e a "Driving at nigth". Se quiser escolher mais, fique à vontade.

 

 

Também tem a "Em los brazos de la fiebre" dos Héroes del Silencio, e a "Flor de loto"(essa já tem, só que somente para baixo)

 

 

Ficaria agradecido

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. - Privacy Policy