Jump to content

Welcome to CustomsForge
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account

Learn & Play Rocksmith!

Want to play the songs you love? Registration and the use of this website is 100% free.
The only thing you need is a legal copy of Rocksmith 2014 w/ a cable. Click here to buy it.

Having trouble logging in or registering? Please click "Support" below.

Donate

Don't forget to join our Partnered Discord, like us on Facebook and Twitter!
Donate to our monthly goal to keep us running.

Photo

"Spanish" Ayuda con CDLC

• Please log in to reply
2 replies to this topic

Offline   Diegoprodri

Diegoprodri

Beginner Guitarist

• Member
  • Pip
  • 1 posts
  • 0 thanks
  • Rocksmith:Steam

Buenas tardes,

Acabo de comprar RockSmith 2014 remasterizado en steam y el dlc de "Cherub Rock"  pero al bajar de esta web los cdlc que me gustan se me queda pillado despues de la afinación ( veo que es habitual) pido disculpas por repetir un tema que estatá contestadisimo pero no encuentro solución alguna.

He seguido el tutorial al dedillo y nada, lo unico que se me ocurre es que esten mal las canciones ¿?¿? pero he probado con 4...  :-(

Los Cdlc son 

-Standby (Extremoduro)

-Poison (Alice Cooper)

-I want Out ( Hellowen)

-In to Storm (Blind Guardian)

Ruego ayuda soy nuevo con la guitarra y estoy muy motivado con rocksmith

Saludos y gracias^^

Offline   orisharadical

orisharadical

Beginner Guitarist

• Member
  • Pip
  • 22 posts
  • 4 thanks

SI seguiste las instrucciones bien no deberias de tener problemas.

http://customsforge....tered-cdlc-fix/

Lo que mas he visto que tienen broncas es con el .dll cuando lo bajan luego les agrega un (1) o un (2) Se ve algo asi como D3DX9_42(1).dll el archivo se tiene que llamar D3DX9_42.dll asi que si te sale el numero nomas cambia el nombre para que este bien y ponlo en la carpeta raiz de RS y ya deberia de funcionar sin problemas

Offline   raulrc

raulrc

Beginner Guitarist

• Member
  • Pip
  • 2 posts
  • 0 thanks

tiene que ser el .dll sigue las intrucciones