Jump to content

Welcome to CustomsForge
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account

Learn & Play Rocksmith!

Want to play the songs you love? Registration and the use of this website is 100% free.
The only thing you need is a legal copy of Rocksmith 2014 w/ a cable. Click here to buy it.

Having trouble logging in or registering? Please click "Support" below.

Donate

We didn't hit our goal for last month so I've setup a new goal for part of the goal that is left for July.
http://customsforge.com/donate/goal-94-end-of-july-goal/

Please donate to keep us running, thank you!

Photo

(German) Alle cdlc nach einmaligem Spielen auf 100%. Bug?

Bug cdlc 100%

• Please log in to reply
4 replies to this topic

Offline   RedEagle84

RedEagle84

Expert Guitarist

• Member
  • PipPipPipPip
  • 130 posts
  • 4 thanks

Hi zusammen,

mein Problem ist folgendes. Seit neustem schraubt sich das Ergebnis nach bereits nur einmal spielen auf 100%. Ganz egal wie gut oder schlecht ich war. Das war früher nicht so und nervt mich unheimlich.

Kommt aber nur bei den Cdlc´s vor und nicht bei den Originalen.

Kann mir jemand helfen oder hat einen Rat?

Vielen Dank

Offline   papillon

papillon

Master Guitarist

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 355 posts
  • 30 thanks
  • Rocksmith:Steam

Das ist ab der Rocksmith remastered Version - wenn der cdlc keine dynamic difficulty (Dynamische Schwierigkeit :D) hat. Die wurde vor der remastered Version von vielen weggelassen, da es noch nicht den globalen Schalter der remastered Version gab, mit dem man das generell abschalten kann. D.h. hat der cdlc keine DD, dann wird das auf 100% gesetzt.

Mit dem Tool von cozy kannst Du den cldc reparieren.

Offline   RedEagle84

RedEagle84

Expert Guitarist

• Member
  • PipPipPipPip
  • 130 posts
  • 4 thanks

geb mir biite mal den link dazu

Offline   papillon

papillon

Master Guitarist

• Member
  • PipPipPipPipPip
  • 355 posts
  • 30 thanks
  • Rocksmith:Steam

Oben in dem roten Kasten der erste Link ist der Songmanager - der hat die Funktion eingebaut. Ansonsten geht das auch mit dem Toolkit rscustom.net, falls Du das z.B. zum Konvertieren oder Erstellen von customs bereits benutzt.

Offline   RedEagle84

RedEagle84

Expert Guitarist

• Member
  • PipPipPipPip
  • 130 posts
  • 4 thanks

vielen dank....alles super